Ny syn på Novius
WHY har glädjen att välkomna Novius Ögonklinik som kund. WHY har bland annat varit med och tagit fram kampanjen "Få en ny syn på livet" i print, radio och på webben. Fler nya grepp kommer du snart att se på…
WHY har glädjen att välkomna Novius Ögonklinik som kund. WHY har bland annat varit med och tagit fram kampanjen "Få en ny syn på livet" i print, radio och på webben. Fler nya grepp kommer du snart att se på…
Why är glada att bli kreativ partner till yrkesorganisationen Sveriges Fotterapeuter! Vi kommer att hjälpa till att lyfta fram kärnan i deras verksamhet och förtydliga den i kommunikationen. Läs mer om Sveriges Fotterapeuter här.
“Jag ville skriva ett kortare brev, men jag hade inte tid.”
Citatet har omväxlande kopplats ihop med Mark Twain, Oscar Wilde eller Abraham Lincoln. Oavsett vem som är pappa till uttrycket innehåller det en glasklar sanning för alla som jobbar med kommunikation: att presentera vem man är i långa, utförliga beskrivningar är ett grepp som aldrig är svårt att ta till – det är bara svårt att ta till sig.
Spännande artikel på IDG idag, ett svenskt företag har utvecklat teknik för att scanna av vad som sägs på internet för att förutspå köpbeteenden, nya trender, valresultat och till och med säkerhetspolitiska händelser.
Välkommen! Här kommer du snart att kunna ta del av nyheter, framgångar och funderingar från en ny konstellation på reklambyråhimlen.